Pani Natalia Siwiec znana jest ostatnio z tego
że w różnych pozach zasiadała sobie na stadionach podczas Euro 2012.
Oczywiście sama by sobie pewnie nie wylosowała biletów na te spotkania,
więc ktoś po coś to musiał jakoś załatwić ale o tym później. Od
pierwszego wejrzenia w obiektyw stała się polską kibicką numer jeden,
szumnie nawet nazywana polską Larissa Riquelme! Cóż, ogólnie nie
toleruję wszelkich „polskich” odpowiedników, bo to z reguły jest bez
sensu jak np. „polskie Kac Vegas” ale tutaj mamy więcej podobieństw niż
się wstępnie wydaję, przy czym uprzedzam od razu, że różniący te Panie
temat botoksu pominę, bo się na tym zwyczajnie nie znam.
Otóż Pani Larissa, była chyba pierwszą z Pań
kibicek, której losy obok mistrzostw śledziły kiedyś miliony ludzi na
całym świecie. Cała heca wybuchła przez pewien telefon, ale nie dlatego,
że to był jakiś kosmiczny telefon. Larissa Riquelme kibicowała swojej
drużynie i nie miała zwyczajnie co z tym telefonem zrobić, więc schowała
go w pewne dość fotogeniczne miejsce, przy okazji wynajdując nową powierzchnię
na logo sponsora. Na ostatnim meczu grupowym Paragwaju miała już logo
sponsora na swojej piersi. Podkreślę jednak, bo to wysoce istotne,
drużyna Paragwaju miała w niej całkiem zaangażowanego kibica w
przeciwieństwie do reprezentacji Polski i naszej „polskiej Larissy”.
Wyszukując w googlach na chybił trafił obrazy, a jak wiemy mamusię
oszukasz, tatusia oszukasz a Googl’a nie oszukasz, widać jak na dłoni,
która z tych Pań się stadionowo lansowała, a która faktycznie
dopingowała swoją drużynę.
Pani Riquelme na popularność chciała zareagować
dość „spontanicznie” a wyszło dość przewidywalnie i jak pamiętamy
zapowiedziała, że w przypadku zwycięstwa Paragwaju w Mistrzostwach
Świata w RPA to przebiegnie się nago po ulicy, czy na Copa America
rozbierze się i pomaluje w barwy narodowe. Proste i skuteczne nakręcenie
koniunktury wokół własnej osoby, żeby nie napisać pupy. Jak wiemy
Paragwaj przegrał półfinał Mistrzostw
Świata i finał Copa America ale Pani Larissa i tak postanowiła piłkarzom
podziękować i zainwestować swoje gołe wdzięki w przyszłość swojej
reprezentacji. To prawie tak jak nasz trener, który na Euro 2012 powołał
piłkarzy by budować drużynę na lata, a nie na mistrzostwa grane u
siebie tu i teraz ale ja dziś nie o tym. Wracając do tematu, Pani
Natalia rozbierać się nie zapowiedziała, mało tego, zrobiła dokładnie
odwrotnie.
Swoją markę budowała ubierając się a to w
koszulkę z dekoltem, a to z orzełkiem a to z bedbojemkambelem w
półfinale. Wtedy pomyślałem nawet, że będzie zaraz jakaś sprzedaż
koszulek jak w pewnej akcji z organizacją meczu z Irlandczykami a tu
nic! Na koszulki Pani Natalii można tylko paczeć w necie i jak widać po
jej statystykach na fejsie, naprawdę wielu o paczeć chciało.
W czerwcu pojawiła się szybka winda do równie
szybkiej sławy, wywiadów w prasie i telewizji, gdzie mogliśmy usłyszeć i
przeczytać m.in. kogo ona by nie uwiodła wspominając o Panach Cristiano
i Barack’u. Z czasem przyszły też kolejne wygrane ankiety stadionowych
piękności m.in. w The Sun i jej popularność nakręcała się jeszcze
szybciej i pewnie TVN zaczął już myśleć o wznowieniu Tańca z Gwiazdami
a Polsat kminił jakiś serial dla niej, a ja jeden dalej nic kumałem!
Nie mogłem wpaść na to o co tutaj chodzi, aż tu nagle 26 czerwca jak
grom z jasnego nieba Pani Natalia napisała na swoim fejsie: „Ogromnie
sie ciesze ,ze od dzis jestem nowa ambasadorka marki eGoo! Pozdrawiam
wszystkich goraco ! Kolezanko i kolego od dzis pijemy tylko eGoo
;))))))”. No cóż, Pani Natalia nie zna chyba powiedzonka Pana Profesora
Bralczyka o szanowaniu języka polskiego i że ma znaczenie „czy robisz
komuś łaskę, czy laske”, ale ja znów nie o tym.
Podsumowując, wychodzi na to, że ta cała zabawa
była najprawdopodobniej typowym przysłowiowym „szczuciem cycem” pewnej
puszki z napojem, szczuciem udanym bo puszcze i Pani Natalii rosło na
fejsie bardzo podobnie. Ostatnio do promocji Egoo przysłużył się też
portal Onet.pl, który wywołał tanią, plotkową aferę cellulitową.
Może to
nawet była ustawka, bo już w tym serwisie tego niusa nie ma. Oczywiście
nie przeszkodziło to Pani Natalii, a wręcz pomogło pokazać "Specjalnie
Dla Redakcji Onet.pl ... Pozdrawiam :)))))", że napój Egoo, jak i
wcześniej dezodorant AXE mają wiele twarzy. Co prawda z tą różnicą, że
Egoo jakoś tak od tyłka strony ale może taka (uwaga! modne słowo)
konwencja. Aktualnie bohaterka polskich stadionów podgrzewa swój już
dogasający ogień Euro 2012 społeczną akcją z listem do BBC, ot takie
życie okołosportowych gwiazdeczek.
dobre to dobre. a właśnie robimy ofertę dla wspomnianego napoju :)
OdpowiedzUsuńa zatem nich im budżet lekkim będzie... do oddania :) w końcu muszą szybko wykorzystać potencjał swojej gwiazdy!
Usuń